28 Eki 2007

Boy uzatma için ilginç bir yöntem

İzmir Dokuz Eylül Üniversitesinden 4 bilim adamı, insan boyunu hem uzaktan kumanda ile hem de belirli bir ağırlık uygulayarak uzatmak için geliştirdikleri 2 farklı projenin patentini almak için Avrupa Patent Ofisine başvurdu

İlk projede boy uzatmak isteyenler için kemik içerisine çakılan çiviler, uzaktan kumanda ile her gün 1 mm boy uzatacak. Bu projede hasta, yattığı yerden boyunu uzatabilecek. Diğer projede ise günde bir kez ayağını yere sertçe vuran kişinin boyu aynı oranda uzayabilecek. Projeyle birlikte bir kişinin boyu 3.5 ay gibi kısa bir sürede 10 santimetre uzatılabilecek.
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Ortopedi ve Travmatoloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Hasan Havıtçıoğlu, TÜBİTAK ve DPT’den aldıkları destek sayesinde geliştirdikleri laboratuvarlarında, Bilgisayar Mühendisliği, Makine Mühendisliği, Kimya Fakültesi ve bazı bölümlerle ortaklaşa projeler geliştirdiklerini anlattı.
Havıtçıoğlu, kendisiyle birlikte Doç. Dr. Önder Baran, araştırma görevlileri Bora Uzun ve Hakan Oflaz ile hem mekanik hem de şekil bellekli alaşımlardan yararlanılarak insan boyunu uzatmak için geliştirdikleri proje için Avrupa Patent Ofisine 18 Eylül 2006 tarihinde başvurduklarını, kısa süre sonra patentlerin gelmesini beklediklerini kaydetti.

Çiviye kontrol

Bacağını uzatmak isteyen kişi için önceden ne kadarlık bir uzamanın gerçekleştirileceğini tespit ettiklerini, laboratuvarlarda, kemik içerisine çakılacak çivinin ona göre tasarlandığını belirten Havıtçıoğlu, “Hastanın bacağı 4 cm kısa ise çivinin içerisine yerleştirilen özel sistemlerle o miktarda boy uzayacak. Hasta istese de bunun üzerinde bir uzama gerçekleşmeyecek” dedi.
Şekil bellekli alaşımlardan yararlanılarak insanın boyunun uzatılması projesinde, elektronik bir frekansın uzaktan kumanda ile harekete geçirilerek kemik içerisine çakılan çivinin yukarıya doğru hareketinin sağlanacağını dile getiren Havıtçıoğlu, hastaya verilecek kumandayla kendi boyunu kendisinin uzatabileceğini ifade etti. Havıtçıoğlu, çivilerin kemik kaynaması sağlandıktan sonra çıkarılabileceğini kaydetti.

Sistem kitleniyor

Geliştirilen yöntemlerin uyluk ve kaval kemiklerine monte edilebileceği bilgisini veren Havıtçıoğlu, hastanın boyunun her gün 1 milimetre uzatılabileceğini, bu yöntemlerle kısa bir sürede uyluk kemiğinin 15, kaval kemiğinin 10 cm olmak üzere toplam 25 santimetrelik bir uzamanın gerçekleştirilebileceğini bildirdi.
Havıtçıoğlu şöyle konuştu:
“Mekanik yöntemde, hasta günde bir kez bacağına aşırı yüklenme yapacak. Kemik içerisine yerleştirilen çivinin özel aksamları var. Belirli yüklenme karşısında çivi kendiliğinden uzayacak. Vücut ağırlığının ortalama 3 katı kadar bir kuvvetle yere vurulduğunda çiviler dişliler yardımıyla harekete geçiyor ve 1 milimetrelik bir uzama gerçekleşmiş oluyor. İstenen uzama sağlandığında otomatik olarak sistem kilitleniyor.
Diğer yöntemde ise belli bir frekansta bilgisayar mühendisleri tarafından yüklenen sistem, hastanın kendisi tarafından uzaktan kumandayla uygulanabiliyor. Hastaya bir şifre veriliyor, uzaktan kumandayla gönderilen frekansla sistem çalışıyor ve ne kadarlık bir uzama sisteme yüklenmişse bir günde 1 milimetrelik uzamayla istenen boya kavuşulmuş oluyor.
Bu sistemlerin diğer boy uzatma sistemlerinden en büyük farkı hem acıyı çok azaltması, hem tedavi sürecini yarı yarıya indirmesi, hem de enfeksiyonu ortadan kaldırması. Diğer yöntemlerde 10 cm’lik bir boy uzatma işlemi 7 ay sürerken, bu yöntemlerde 3.5 ay sürecek.”

Boy uzayacak

Bu yöntemlerin her isteyene uygulanmayacağına dikkati çeken Havıtçıoğlu, bacağında travma sonrasında tek bacakta kısalığı olanların, değişik nedenlerle bacağı kısa olanların ve boyu kısa olanların boyunun uzatılacağını kaydetti.
Havıtçıoğlu, “Boy uzatmanın amacı estetik amaçlı değil fonksiyon amaçlı. (Benim boyum 175 bir 10 cm daha uzatıp manken olmak istiyorum) diyenlerin boyunu uzatmayı uygun görmeyiz” diye konuştu.

Konu hakkında tüm bilgileri aşağıdaki adres ve telefondan alabilirsiniz:

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Cumhuriyet Bulvarı No: 144 35210 Alsancak / İZMİR
Telefon:+90(232) 412 12 12 Faks:+90 (232) 464 81 35

Boy uzatma için ilginç bir yöntem” 130 Yorum Yapılmış

  1. emre

    merhaba benim boyum 1.77 boyumun 2.00’a uLasmasini istiyorum…bunun icin size basvurmak istedim bide yan etkileri varmi kalici olmak kaydıyla tsk ler iyi calişmalar…

    Cevapla
  2. sinan

    ben 20 yaşındayyım boyum 1.76 dort cm uzamak istıyorum amelyat ucretı tedavi suresı hakkında bılgı almak istıyorum

    Cevapla
  3. cihan

    Merhabalar
    Ben 22 yaşındayım tek bacakta kısalık 5 cm yaptırmak istiyorum .Fakat İstanbulda oturuyorum.Tedavi sürecinin kısalması ve enfeksyon riskinin ortadan kalkması nedeni ile bu yeni sistemden uzatmak istiyorum. Şehir dışından gelenler için kolaylık varmı herhangi bir sigortadan yararlanılıyormu. Konu ile ilgili bilgi alabilirmiyim.

    Cevapla
  4. osman

    slm benim boy 1,65 polis olmayı çok istiyorum ama boyumun kısalığıyla olamıyorum boyumu uzatmak için ne yapabilrm cevabınızı maile gönderirseniz sevinirm.

    Cevapla
  5. mert

    mrb benim boyum 1.65 ben boyumu 10 cm uzatmak istiyorum bana yardımcı olurmusunuz ? bu konu ile ilgili sizinle ğörüşmek istiyorum şimdiden tşkler

    Cevapla
  6. okan

    slm ismi mi bosverin boyum 1.75 falan ama kaleciyim ve yetenekliyim ama boyumun 1.85 i gecmesi beni ilerde tanıyabileceğiniz anlamına gelir 18 e gireceğim ve herkez en fazla 1.80 olursun dıolar ne yapmalıyım bu tedavi olmasada nasıl uzatmalıyım msn adresime email fln da atabılırsınız lutfn

    Cevapla
  7. özlem

    slm.ben22 yaşında 1.50boyundayım boyumun uzamasını istiyorum boyumu kafama çok takıyorum eger boyle bir yöntem varsa bunu yapmak istiyorum

    Cevapla
  8. turkuaz

    Merhaba.Yaş önemli mi acaba?30 yaşındayım ve 1.47 boyundayım.Özellikle gittiğim yerlerde vestiyere bile montumu asamıyorum.Mutfak dolabından bir şey almak için sandalyeye çıkıyorum.Bu yöntemle boyumu uzatabilir miyim?Maaliyet konusunda da mail ime bir mesaj gönderir misiniz?

    Cevapla
  9. esra

    mrb.bende 22 yaşındayım ve 1.50 boyundayım..bu yöntemden yararlanmak istiyorum.ne yapmamız gerek acaba.özlem sen birşeylere ulaşabildiysen bana yazarsan sevinirm

    Cevapla
  10. tuba

    mrb.benim boyum 155 çok komkles yapıyorum mutfak dolbına bile sandalye ile çıkıyorum eşim tarafından bile dalga geçiliyorum çok üzülüyorum 27 yaşıma giricem en fazla ne kadar uzatılıyor,maaliyetini ve nerde nasıl oluyor .yan etkileri oluyormu beni bu konuda aydınlatırmısınız.teşkürlr.

    Cevapla
  11. hatice

    merhaba ben 24 yaşındayım boyum 1,46 kendimle barışık olmama rağmen iş vb konularda çok zorluk çekiyorum ameliyat hakkında bilgi alabilirmiyim

    Cevapla
  12. GİZEM

    ya ben 13 yaşındayım we boyum 1.40 yada 1.45 7. sınıf öğrencisiyim herkez benle alay ediyor çünki sınıfın en kısası benim bizim sınıfdakiler 1.60 1.70 1.75 ben boyumun uzaması için bol bol süt içiyorum yumrta (bazen pek sewmiom) yiyorum peynir yiyorum yoğurt yiyorum ama boyum aynı ne yapmam gerekiyor uzun olmam için

    Cevapla
  13. arzu ece

    benım byum hiç uzamıyor nedenı ne acaba bılgilendırırsenız sevınırım

    Cevapla
  14. kadir aygün

    merhaba ben 20 yaşındayım159 boyundayım kısa olmam nedeniyle çoküzülüyorum boy uzatmanın genel olarak maliyeti nedir sgortadan yararlana biliyormuyum ameliyattan korktuğum için ameliyatın yan etkileri varmı ilerleyen zamamlarda ciddi rahatsızlıklara yol açarmı kambur olmak veyürümede bozukluk vb başka hastalıklara yol açarmı ameliyat olduktan sonra nekadar bir sürede sağlığıma kavuşurum sorularımı cevaplarsanız sevinirim

    Cevapla
  15. Hasmet

    ben 1.70 boyundayim ve istiyorum ki 15 cm boyum uzun olsun ve yontemlerin hangisi bana uygundur ve maliyet kac para olacak.
    saygilarimla,
    iyi calismalar

    Cevapla
  16. Fatih

    mrb hocam adım fatih benim boyum 165 bayum 175 olma ihtimali varmı ya benim opleksim falan yok ama sevdiyim kızın boyu 175 ve boy aramızda cok sorunlar cıkartıyor biz cok ciddiyiz evlenmeyi duşunuyoruz ama cok sorun cıkıyor ailelerde arşı cıkıyor tabi böyle olunca şimdi hocam buyumu uzatabilirmiz yoksa sevdiyimizdenmi vazgecelim eyer imkan varsa bense bu imkandan favdalanmak iterim eyerki maileme msj atarsasınz sevinirim olum olumsuz msjınız bekliyorum birde oluru varsa eyer masraflarıda öyrenkem isterim sayılarımla.

    Cevapla
  17. fatih

    hocam cevabınızı bekliyorum bana yardımcı olursanız sevinirim gercekten ne yapmam lazım başka formuller varsa onlarada acığım ben ne olur bir yardımcı olun bana yoksa işler sarpa sarıyor gun gectikce sevdiyim kızın boyunda olsam yeter başka birşey istemiyorum gercekten hocam. msjınızı bekliyorum hocam..

    Cevapla
  18. fatih

    hocam madem cevap yazmıcaksınız neden buraya şikayetlerınızı dilegetirin diyorsunuz size basit bir soru sordum boyumun uzama ikanı varmı diye 2 kerede yazdım bana yardımcı ola bilirmisiniz diye ama cavap gelmedi sizden sade bana yardımcı ola bilirmisiniz diye sordum sadece sevdiyim kızı almak istiyorum cok şeymi istiyorum hocam lütfen bana geri donün boyumu uzaa bilirmiyiz olumlu olumsuz yazarsanız bili verirseniz cok sevinirim bekliyorum cevabını?

    Cevapla
  19. nur

    benim boyum 1.67 cm ama esim 1.95 cm o yüzden bende boyumu uzatmak istiyorum.bu yöntem güvenilir mi.herhangi bir yan etkisi var mi.ben almanyada oturuyorum tedaviyi buradanda uygulayabilir miyim.yada bu tedavi hastanede mi yapiliyor.ne kadar sürüyor.birde maaliyeti.lütfen beni aydinlatiniz.cevabinizi mail adresime gönderirseniz sevinirim.

    Cevapla
  20. cigdem

    merhaba ben cigdem benim boyum 1,58cm ben kısa oldugunu dusunuyorum zaten bizim ailede genetik boy kısalıgı. benım boyumun uzama olasılıgı nedır cok ıstıyorum boyumun 10 yada 15 cm kadar uzun olmasını.Daha onceden travma gecırmedım bacaklarımdan herhangı bır operasyon da lutfen bana yardımcı olun. benım buna gercekten ıhtıyacım olduguna ınanıyorum. cevabınızı beklıyorum

    Cevapla
  21. Buket

    Merhaba bunun bir sakıncası varmı ileride yaşladığımız zaman bacaklarımızda yada başka biyerde rahatsız olmamıza neden olurmu.eğerki olmazsa ben ve kocamde boyumuzu uzatmak istiyoruz.gerekli bilgileri verirseniz çok seviniriz. maddi açıdan da bilgi verirseniz çok iyi olur .teşekkür ederim.İyi çaışmalar.

    Cevapla
  22. yeşim

    benım de boyum uzun acaba nasıl kısalır bana yardıdmcı olursanız sevınırm

    Cevapla
  23. ceren

    merhabalar ben 34 yaşında 1.57cm boyundayım.fazla değil 5-6 cm uzamam mümkün mü? Çalışıyorum bu işlem çalışmama engel olur mu?Bana ne kadara mal olur?

    Cevapla
  24. başak

    ben 10 yaşındayım ve boyum 134 boyum daha fazl nasıl uzar ve erken ergenlige nasıl girebilirim

    Cevapla
  25. Kenan

    Merhaba size cok kisa bir sorum var benim boyum 165 ben boyumun 10 cm
    Uzatmak istiyom en kisa surede bana ne kadar paraya patlar ortalama yardimci olursaniz sevinirim cevabinizi bekliyom

    Cevapla
  26. mehmet

    Merhaba ben 22 yasindayim. 1.65 boyundayim. 10 cm kadar uzamak istiyorum.yurt disindan bu tedaviye gelecegim. benim icin ne gibi kolayliklar yapabilirsiniz. ortalama bu tedavinin suresi ve ucreti ne kadardir.

    Cevapla
  27. beren

    10 yaşındaki çocuğun ne işi var bu konuda yaa çok komik olmuş:)ben de boyuumun daha uzun olmasını istiyom:(

    Cevapla
  28. alen

    boyum 174.sizin ameliyat için uygun görmediğiniz bir boy ama ben istiyorum ameliyatla boyumu uzatmak..182 olsun boyum başka bir şey istemiyorum..ameliyat ücretleri hakkında bilgi almak istiyorum.birde hastahanede kaç gün yatıyoruz..iyi günler..

    Cevapla
  29. ela

    benim boyum 155 sözlüm 185 aramızda boy farkı rahatsız etmeye başaldı aşk bunları farkettirmedi bize. ssklılar bundan yararlanabiliryomu olmuyorsa ortalama ücreti ne kadar 1,5 ay sonra nişan olacak kasımda da düğün poerasyon herhangi birine sağlıklı bir şekilde yetişebilirmiyim. yardımcı olabilrseniz sevinirim.

    Cevapla
  30. polat

    ben polat.23 yasindayim.boyum 1.63.boy kısalıgım genetik.yani annem ve babam benden kısalar.bacak kısalıgı gibi bir sorunum da yok.acaba ben bu tedaviden faydalanabilir miyim?yani merak ettigim tedaviden sonra vucut görünüsünde bir orantisizlik meydana geliyor mu yani bacaklar bedene göre uzun kaliyor mu?eger böyle bir sorun olmazsa ben yararlanmak istiyorum.5 cm daha olsa yeterli görüyorum.simdiden tesekkürler.ayrica masraf nedir?bilgilendirirseniz beni cok sevinirim.

    Cevapla
  31. ayşin

    Ben 14 yaşındayım boyum 1.51 8.sınıf öğrensiyim herkes benimle dalga geçiyo kısa olduğum için süt peynir tumurta vs.yemiyorum hiç kahvaltıda yapmıyorum sadece yemek yiyorum boyum nasıl uzar lütfen bana bi cevap yazın:(

    Cevapla
  32. yasemin

    mrh benim boyum 158 yaşımda 17 boyum daha uzarmı? birde bu tedavinin maliyeti ne kadar?bu tedavilerin daha kısa sürede yapılanı yokmu mailime cvp yazın litfen bekliyecegim mailinizi……..

    Cevapla
  33. yıldız

    mrb ben 16 yaşındayım 1.45 boyundayımm nasıl boy uzatabilirim. gerçi kısa boylular daha şirin vetatlı olurlar. ama ben boyumun uzamasını istiyorum. yardımcı olursanız sevinirim.

    Cevapla
  34. Taha

    merhaba ben taha ben 19 yaşında bir gencim boyum 1.65 boyum var ama ben polislik ve astsubaylık sınavlarına girebilmek için boyumu uzatmam lazım ne yapmalıyım adresime mail olarak atarmısnız lütfen şimdiden teşekkür ederim

    Cevapla
  35. Taha

    birde ameliyat dışında başka uygulayacagımız ve yan etkileri olmayan başka yöntemler varmı bana mail atarsanız çok sevinirim

    Cevapla
  36. soner

    bn soner 15 yaşındayım 1.80 boyundayım ve basketbol cu olmak istiorum acaba 2.00 metre olmam mumkunmu? meil atarsanız sevınırım.

    Cevapla
  37. Sude

    ßen sude 16 yaşındayım boyum=1.65 kilom=52 sevgilimin boyu=180 🙁 boyumu acil olarak nasıl uzatabilirim. O kadar Süt içiyor, peynir yiyorum ama uzamıyor Lütfen boyunu uzatanlar yardımda bulunsun acilen:(:( herkese selamlar

    Cevapla
  38. aslı

    merhaba ben 15 yaşındayım 1.57 boyundayım yiyeceklerden alabileceğim herşeyi alıyorum ancak boyum uzamıyor ve sporcuyum. bu amliyat yönteminin bi yan etkisi varmmı? maliyeti ne kadar öğrenmek istiyorum mail atarsanız çok seviniceğim…

    Cevapla
  39. mehmet

    ben 38 yasindayim boyum 166. sistmeniz hakkinda bilgi almak istiyorum. kaca malolur. tadavi ne kadar surer. selamlar

    Cevapla
  40. derya

    merhaba,ben 15 yaşındayım boyun 1.68..Boyumun 1.78 olmasını istiyorum.Bu mümkün mü ve riskleri var mı?
    En fazla kaç cm uzarım?Birde ergenlikten sonra “genelde” kızların boyu kaç yaşına kadar ve kaç cm uzar?Fiyat konusunda da aydınlatırsanız sevinirim.Ve bu operasyon sadece boy uzatmak için,her yaşta yapılabiliyor mu?Lütfen sorularımı cevaplar mısınız..
    Teşekkürler

    Cevapla
  41. yiğitcan

    Ben 11 Yaşındayım Boyum 1.35 arkdaşlarımı göre kısayım normal olarakta kısayım naapmam gerek nolur msn adresime mail yollayın veye ekleyin yardım etcekseniz ve ergenliğe nsı erken girenbilirim :(:( burdan birisi yardım ederse cook büyük iiilik yapmış olur..

    Cevapla
  42. cenk

    merhaba benim yaşım 20 boyum 1.72cm.8 cm daha uzamak istiyorum simdi bir ilaç kullanıyorum uzamax diye henüz bi faydasını görmedim.Faydası olurmu?8 cm kadar uzamak için ne yapmalıyım.Cevapınız için şimdiden teşekkürler.

    Cevapla
  43. deniz

    bn 13 yaşındayım ama hala boyum uzamıyor boyumun uzaması için hangi vitaminleri almalıyım

    Cevapla
  44. kübra

    mrb bnım yasım 17 boyumda 1.52 komplekse grdımm amelıyat flan yapdrmayı düşünmüorum ama bunun harıcınde tawsıye edebılcenız nolabılır ? kahwaldıda yapmıorum ! cewp yazrmısnz ! bnım için önemli bi konuu!

    Cevapla
  45. Ersin

    slm… benim boyum 168 bende boyumu çok takıyorum 10cm uzarsam çok güzel olur yardımcı olursanız sevinirim tşkler…

    Cevapla
  46. Ersin

    slm… benim boyum 168 ve 20 yasındayım bende boyumu çok takıyorum 10cm uzarsam çok güzel olur yardımcı olursanız sevinirim tşkler…

    Cevapla
  47. eymen

    ben 15 yasıma girdim ve boyum 158 daha ne kadar uzarım ve kaç cm uzayabilirim basket boyumu uzatırmı?acaba kaç cm uzatır?

    Cevapla
  48. gizem

    slm ben 15 yaşındayım boyum 1.45 ne yapmalıyım ne olur yardımcı olun şimdiden tşkrler

    Cevapla
  49. sevinc

    ben 18 yaşındayım boyum 1.43 ne ypmalıyım lütfen yardım edin

    Cevapla
  50. ceren

    ya ben 8. sınıfa geçtim ama boyum 1.57 boyumun uzaması için herşeyi yiyorum ve zayıfım arkadaşlarımın boyları 1.65 ve 1.70 benle dalga geçiyolar ve okullar açılana kadar boyumun 10 santim uzamasını istiyorum ne yapmalıyım çok kafama takıyorum tşk

    Cevapla
  51. gamze

    allah askına cocuklar siz delimisiniz rgenliğe girmemişler boyu takıyolarlar.bn napayım 17 yasındayım astsubay olmak istiyorum boyum kısa :S 1,55 ama boy sınırı 1,65 :S harbiden boy uzuyormu yalvarırım mail e cevap yazın

    Cevapla
  52. merve

    ya arkadaşlar kızların boy uzama sınırı ne zaman allah askına söleyin ya

    Cevapla
  53. gizem

    bnm yaşm 17 boyum 1.48 uzamk istiyorm yıllardr süt içiorm ve sürekli doktora gittm ama bişi oldugu yok hiç bi faydası olmadı uzamak istiorm yha annem 1.51 babam 1.72 acaba bundanmı kaynaklanıo amcalrm halalarm daylarm hep uzun ama bn bi türlü uzayamorm bu saatten snra uzarmıyım lütfn yardmcı olun yaaa:(:(:(

    Cevapla
  54. ulvi

    benim yaşım 21 ve boyum 1.68 ve kendimi psikolojik olarak çok rahatsız hissediyorum bana email atıp daha detaylı bilgi verirseniz çok sevinirim TEŞEKKÜRLER!!!

    Cevapla
  55. ferhat

    mrb..bana amelyat masrafları ve şartlar haklında bılgı verırsenız cook memnun olurumm….

    Cevapla
  56. songül

    24 yaşımdayım 166 boyum fakat uzamak istiyorum yardımcı olur musunuz

    Cevapla
  57. m*e*l*i*s*

    slm ben 14 yaşında 1.57 boyundayım boyumun uzamasını istiyorum.20li yaşlarımda 1.80 olmak istiyorum mantıklı boy uzatma yöntemi varsa bana söleyin

    Cevapla
  58. beste

    boyum 1.64 kilomda48 yaşım 18 ama boyumun uzamasını çok istiyorum ama çok az uzuyor ne yapmalıyım bana yardımcı olun bu arada çok sık yüzüyorum acaba yüzmek boyumu uzatırmı cevap bekliyorum 🙂

    Cevapla
  59. mert

    ya sizin ki yine uzuun ben ben 6 ay sonra 15 e gircem 1.50 :S yardım

    Cevapla
  60. samet

    arkadaşlar bunlara gerenk yoq…en basit şey;bir bardak sütün içine BILDIRCIN YUMURTASI,1 KAŞIKTA BAL bunu yaparsanız kesinlikle boyunuz uzayacaktır:)

    Cevapla
  61. hasan

    mrb ben 15 yaşındayım amaboyum 1.42 en büyük hayalim futbolcu olmak,yetenegimde var,ama boy sorunum olduğu için olamıyorum ameliyat olmak istiyorum ama bi sorun çıkıpta futbol hayatımı söndürmek istemiyorum lütfen bir bilgi verin…

    Cevapla
  62. gurkan

    selam arkadaslar en son duydugum kadarıyla 20,000 euro veya dolardı bu tur amelıyatların bedelı

    Cevapla
  63. dilek

    arkadaşlar benim byum çok kısa ne yapmam gerekiyor 13 yaşındayım yakında 14 e giriCem ama boyum 1.40 benden bi yaş küçük arkim bile 1.55 ben onun yanında cüce gibi kalıorum ne olur yardım edin uzmanlar bana burdan ulaşabilir lost_korqu@hotmail.com bu adresten ulaşın bana sınıfın en kısası benim ne olur yardım edin uzmanalar bide bitkisel veya ila.la çözüm yazmayın lütfen süt vb şeylerde içioruma ma olmuor ne yapmam lazım soleyin hemen yapıCam

    Cevapla
  64. ismet

    meraba hocam ben 159 boyum var sizin boy uzatma sisteminiz

    fazla bilgim yoktur ama sizin boy uzatma sisteminiz bana yararlı olurmu. sizinle nasıl irtibata geçe bilmem mümkünmü,

    Cevapla
  65. halil ibrahim

    silver russell hastalığından kaynaklanan boy kısalığında boy uzatma ameliyatını önerir misiniz ?

    Cevapla
  66. cansu

    ya arkadaşlar yapmayın alllah aşkına herşey boymu sanki biraz kendinizle barışık olun farklı yönlerinizi keşfedin farklı alanlara yönelin kendinizi demorize etmeyin lütfen hem türkiye ortalaması hep kısa ayrıca kısa boylular daha sempatik ve de daha zeki olurlar..bi de kanıtlanmış bişey uzun boylu olanlar kısalara oranla kendilerini daha mutsuz hissediyolarmış..nys herşey gönlünüzce olsun ama biraz pozitif olunn cansuuuu

    Cevapla
  67. duygu

    benim yaşım 16 ve boyum 177 bi 10 cm daha uzayıp türkiyenin en uzun mankeni olmak istiyom bana yardımcı olurmusunuz lütfen

    Cevapla
  68. METEHAN KARACA

    Yahu saçmalamayın.Kaş kaldırma ameliyatı değil bu.Estetik değil.Estetik boy uzatma diye birşey yok.Erkeklerde 1,60’dan kadınlarda 1,50’den aşağısına,yapılan tetkiler sonucu uygun görülürse yapılır.Bu boylardan yukarısına olmaz.

    İşte boy uzatmak isteyen ve sakat kalan birine örnek

    http://webarsiv.hurriyet.com.tr/2003/10/29/364171.asp

    Cevapla
  69. özge

    merhaba yaşım 16 boyum 1.48 ben boyumun uzamasını istiyorum. bunun için ne yapmalıyımm .yardımcı olursanız sewinirim. e mail@adresime cvp bekliorumm.

    Cevapla
  70. meloş

    ben 16 yaşımdayım boy 153 kilom 50 bu kısalık durumum benni cok üzüyo sizce en fazla kaç yaşına kadr uzarım bu zamanda netür şeyler yapmalıyım yardım edin lllüüütttfennn

    Cevapla
  71. fırtına

    arkadaşlar boyunuzun hemen uzaması için ne yapmanız gerektiğini söylüyorum ki bende aynısını yaptım ve boyum 1,5 ayda 8 cm uzadı çok ilginç ama oldu : uygulama boyunca hergün yatarken 3 yemek kaşığı balyiyin ve yatın sabahları 200 gr ceviz yiyin,ve öğlenleride ama hergün ben öyle yaptımda oldu hergün bi balık yiyin ama üstüne bal dökün de yiyin bol bal dökeren yiyin . süt de için ama kemiklerinizin güçlü olması için yoksa boy uzatmaz dediklerimi yapınca neler olduğunu göreceksiniz .. ve ben bunu bir uzman yere gönderdim bu yazdıklarımı değerlendirmeye aldılar inceleyecekleri ve belkide bilimsel bir şekilde piyasaya çıkaracaklar ama benim yazdığım orinal şekli 175 tim 1.5 ayda 183 oldum ve bi o kadardaha kullandım şimdi 190 boyumvar .. harika bişey gerçekten ( bir yerden aldım uyguluyomm 😀 )

    Cevapla
  72. hava

    ben ve arkadaşımın boyuda kısa. ben bu ameliyat için neler gerekiyor hiç bilmiyorum.kimle görüşelicek, ne kadar para ödeniyor. boyu ne kadara kadar olanlara bu ameliyat yapılıyor?umarım cevap alabilirim. iyi günler..

    Cevapla
  73. ayşe

    ben 13 yaşındayım boyum 1.63 kilom 50 ben 18 yaşında boyum kaç olur şu andaki boyumun kısalığından çok rahatsızım

    Cevapla
  74. mercan

    merhaba bn mercan 17 yaşındayım 1.50 ve yaşıma göre kısayım sizce ne yapmalıyım önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim…

    Cevapla
  75. pozan

    ben 19 yasin dayimm ve 1.70 boyun dayim ve 10 cm daha uzamak istiyorum boyumu uzatmak icin ne yapa bilirim . ve ben ayni zaman da vucut gelistiriyorummmm..bunu bir sakincasi olur muu boy uzamasin daa cevap yazar saniz sevinirim

    Cevapla
  76. duygu

    ben 20 yasindayim ve boyum 1.60. boyummun bi on santim daha uzamasini istiyorum yardimci olursaniz cok memnun olurum.

    Cevapla
  77. yunus

    ben 15 yasındayım boyum 170 daha kac yasına kadar uzarım ve kac santım uzayabılırım tsk

    Cevapla
  78. fazilet

    boy 1 54 15cm uzatmak istiyorum ameliyat fiyatini ogrenebilirmiyim tessekurler

    Cevapla
  79. arkın yanar

    1 71 boyundayım 31 yaşındayım boyumu 15 santim uzamasını istiyorum.iyileşme süreci nedir.nasıl bir yöntemle uzatabilirim.kalıcı bır hasar olurmu.yürümemde koşmamda bi sorun yaratırmı.fiyatını ögrenmek istiyorun teşekkürler

    Cevapla
  80. ilham

    Merhaba benim boyum 1.60sm bu beni pek fazla rahatsız etmiyo Ama kendimden uzun biri yanimda durduğunda bir az utaniyorum

    Cevapla
  81. koray

    Merhaba ben koray 23 yaşında 165 boyundayım kısa olmam piskolojimi aşırı derecede bozuyor boyumu 10 cm yada 15 cm uzatmak mümkünmü ameliyat yada ameliyatsız ücreti cevap yazarsanız çok sevinirim

    Cevapla
  82. burcu

    ya beni boyum 1.65 ama daha çok uzamak istiyom ne yapmalıyım?
    bu arada 18 yaşındayım

    Cevapla
  83. koray

    merhaba benim boyum 168 cm boyumu boyumu 6 cm uzatmak istiyorum cevabinizi bekliyorum

    Cevapla
  84. Ayse

    Merhaba ben 1.54 boyunda 29 yasindayim Hollanda’dan bu tedavi icin Türkiye ye gelmek istiyorum. Imkan olur ise 10-13 santim uzamak istiyorum. Bana ücret konusunda ve tedavi hakkinda bilgi verirseniz cok sevinirim. Kac gün orda kalmam grekecek. Tessekkürler.

    Cevapla
  85. sema nur

    ben 15 yaşındayım .boyum 1:62 boyumun uzaması için ne yapmalıyım balık yagı kullanmaya başladım bi faydası olur mu? önerilerinizi bekliyorum

    Cevapla
  86. bascı

    FIRTINA SEN KAÇ YAŞINDA YAPTIN BU OLAYI BAL BALIK CEVİZ OLAYINI BİLGİLENDİREBİLİRİMİSİN DOSTUM YAA :d bybass9@hot..eklersen konuşabiliriz…….

    Cevapla
  87. yunus

    slm boyum 188ama ben 1 95 i geçmek istiyorum masraf teşekkürler

    Cevapla
  88. erhan

    BN 15.5 YAŞINDAYIM BOYUM 1.66 SİZCE BN DAHA BOY UZARMIYIM SAKALLARDA SADECE FOLLERDE WAR SİZCE BN BOY UZARMIYIM VEDE SİZCE NE KADAR UZARIN NE OLUR YARDIM.BİDE UZAMAX DİYE BİŞEY WAR ONU KULLANAN WARMI WEDE İŞE YARIYORMU…

    Cevapla
  89. deniz

    selam ben deniz 27 yaşındayım bu satten sonra boyum uzarmı ne dersiniz 1.68 cm yim 1.70 olabilirmiyim lütfen ne yapabilirim

    Cevapla
  90. deniz

    ya pardon yanlış yazdım 1.68 cm yim diyorumki sizce 1.78 olabilirmiyim lütfen cevabınızı bekliyorum

    Cevapla
  91. TARIK

    gerçekten sağlık sorunu olanlara tavsiye ediyorum.. fakat sadece güzel görünme amaçlı böyle bir ameliyata girmek yanlış ve mantıksız..lütfen halinize şükredin

    Cevapla
  92. burcu

    14 yaşındayım biraz kiloluyum
    annem in boyu kısa
    babamın normel
    benise
    çok kısayım 1.50 yim
    ne yapmalıyım

    Cevapla
  93. şeyda

    slm ben 155 boyundayım ve bu yöntemle uzatmayı düşünüyorum maliyeti ve ne yapılması hakkında bilgi almak istiyorum cvp veririseniz çook memnun olurum saygılarr..

    Cevapla
  94. sefer

    selam ben 20 yaşındayım ama benim buyum 1.60 buyum uzatması için hangi ilaçlar alabilirim geregi yapmanıza arz ederim teşeküller

    Cevapla
  95. mine

    merhaba ben mine 16 yasindayim 25 subata 17 olucam
    boyum 1,53 uzamasi icin bir yöntem varsa lütfen cevap yazin
    tsk

    Cevapla
  96. merve

    canım gizemciğim bak bnde 7.sınıfa gidiyorum ve 13 yasındayım boyum bnm 1.46 normal seninde normal çok kısa deilsin boşuna takma kafana daha küçüğüz boyumuz uzar bol bol basket oyna sen gene 3_5 santim işe yarar düzenli beslen kafana takma çokta fifi

    Cevapla
  97. merve

    ben 16 yaşıma girdim ama boyum 1.62 boyumu 6 cm uzatmak istiyorum…ne yapmalıyım…beni bilgilendirirseniz sevinirim

    Cevapla
  98. ibrahim

    merhaba yasım 13 boyum ise 1.53 yasıtlarımdan kısayım bende bu projeden yararlanmak istiyorum cevap bekliycem simdiden tesekkurler

    Cevapla
  99. mehmet

    slm hocam ben 19 yaşındayım ve benım boyum 1 55 boyunda ilerde boyun uzarmı kendimi cok kütü hisediyorum bu tedavi maliyeti ne kadardır o ürenmek istiyorum sizden lütfen teşekür ederim

    Cevapla
  100. çağlar

    gecenlerde seda sayan ın programında bi beyfendi ,, sanırım bundan bahsetmişti ,,,işe yaradıgından bi şüphem yok ama ,,,,tüm masraflar ne kadar tutar,,, en önemlisi şekil bozuklugu ya da yan etkisi daha sonralar çıkabilir mi?kemiklerin eski saglamlıgını korur mu … teşekürler

    Cevapla
  101. GAMZE

    slm hocam 19 yaşındayım boyum 1.50 kafama cok takıyorum uzamak istiyorum ve tedavinin maliyetini öğrenmek istiyorum şimdiden tşk

    Cevapla
  102. arda

    boyumun uzaması için ne yapmalıyım 17 yaşındayım boyum 1.60 boyumun 1.70 olmasını istiyorum bunun için ne yapmalıyım

    Cevapla
  103. ibrahim

    mrb hocam ben 19 yaşındayım boyum 1.62 boyum 10 cm uzayabilirmi ve ücret ne kadar lütfen mailime cvp yazın tşk iyi günler

    Cevapla
  104. güllüşah

    ben 14 yaşındayım ve boyum 1,60 boyumun uzaması için neyapmalıyım lütfen bana yardımcı olun…

    Cevapla
  105. remon

    slm yasim 21 bende uzamak istiyorum bu kisaliktan cook sikildim herkese havadan bakmaktan sikildim artik ben de civileri yapmak istiyorum fiyati onemliydeyil yeterki beni izatin mailinizi bekliyorum bu konu icin lutfen tsk..

    Cevapla
  106. adsız

    ya arkadaşlar saçmalamayın bu bal ile balık olayını hiç duymadınız mı?sorun bakalım bi büyüğünüze 80 yaş civarında olanlara bal ile balık yenirmi deyin..ölürsünüz abi benden söylemesi.o yapan arkadaşa söylüyorum.kanıt göstersin..

    Cevapla
  107. adsız

    çok dert etmeyin derim.beniöde boyum kısa.21 yaşım 1,65 boyum aslında kısa sayılmam ama ne bileyim işte..şu ufaklıklar ne saçma 10 yaşında dert ediyo boyunu.bol bol su,süt,yoğurt,yiyin.

    Cevapla
  108. afilli

    mrb ben 20 yasındayım 1.69 boyundayım sakallarım daha cıkmadı seyrek seyrek annem 1.65 babam 1.70 boyunda ne kadar daha uzarım uzamak icin saglıklı bi yöntem önerin lütfen mailinizi bekliyorum lütfen bunalımdayım 🙁

    Cevapla
  109. lütfi

    sizlere şunu sormak istiyorum.japon profösörlerinin geliştirdiği bir sistem var akupuntur ile yola çıkıp buldukları KİVİ adında bir taban geliştirmişler.sabah ve akşam o tabanları ayakkabı içerisine koyarak belli bir süre yürüyüş yaparak boyu uzatabiliyormuş.sizce bu olay gerçekten doğrumudur.eğer doğruysa kemiğe her hangi bir operasyona gerek kalmaz.mesela bendede bazen bu boy kompleksi oluyor neden benimde boyum uzun değil diye.1,68 boyundayım herzaman daha uzun olmak istemişimdir.ama sağlığıma şükür diyorum ve umursamıyorum.eğer bu sorduğum sorunun cevabını mailime gönderirseniz sizlere çok teşekkür ederim.

    Cevapla
  110. RIDVAN

    selam ben 17 yasındayım boyum 1,95 artık boyum uzmasını istiyom bunu icin ne yapmam gerek hangi doktora gitmek bana bilgi verirsiniz cok sevenırım msn adresmıde zaten yazdım cevapınız beklıyom saygılarımla beklelıyom cevapınız…

    Cevapla
  111. habibe

    ben 15 yaşındayım ve boyum 147.hem çevremin hem de arkadaşlarımın bana söyledikleri sözlerden alaycı bakışlardan bıktığım için boyumun uzamasını istiyorum.fakat boyumu uzatmak için hiç bir şey yapamıyorum…

    Cevapla
  112. mert

    mrb ben 23 yasındayım 170 boyundayım ve sprosuyum boyumu ne kadr olursa kar dr mısalı uzatmak ıstıyorum:) ama ilaç tedavısı tercıhımdır:D boyle br sey mumkunse lutfen yardımcı olun fıyatllar hakkında da bılg verırsenız cok sevınırım

    Cevapla
  113. hüseyin

    21 yaşındayım 1.67boyum var ve ben 1.77 boyunda olmak istiyorum bana yardımcı olurmusunuz …lütfen

    Cevapla
  114. gül

    ben 19 yasindayim boyum 1.45 ne yapmaliyim vede ameliyat olmakta istemiyorum lütfen bana cvb yazin

    Cevapla
  115. fatih

    ben 18 yasındayım boyum 1.60 halkoyunlarıyla ugrasıyrum ısım geregı boyumu 10 cm uzatma sansım varmı ucretı ve amelıyatan sonra kac ay ıs yapmamam gereklı bılgılendırırsenız cok sevınırım solay gelsın

    Cevapla
  116. serkan

    ben 12 yaşındayım boyum 1.40 ben bir elli olmak istiyorum nasıl olabilirim bana yardımcı olurmusunuz?… lütfen

    Cevapla
  117. duru

    ben14 yaşındaym ama boyum1.53 boyundayım boy konusunu kafama çook takıyorum herkez 160 üstünde boyumun uzamasını istiyorum

    Cevapla
  118. timur

    15 yaşındayım 180 boyum var.3.05 potaya basmama 1ocm felan var hocam sizce daha uzarmıyım sakallrım çıkyo çok etki edermi uzayabilirmiyim 190cm benim için yeter

    Cevapla
  119. Betul

    Slm
    Ben 13 yasindayin ve boyum 1.50 felan.
    boyumu cok kafamama takiyorum ve uzamak istiyorumm herkezz butun arkadaslarim benden uzun. lutfen bende 1.65 olmak istiyorumm. bana lutfen yardimci olun.
    simdiden allah razi olsun .:(

    Cevapla
  120. anıl64

    merhaba benim boyum 1.60cm ben baketbolcu olmak istiyorum tofaşa gittim bana senin boyun kısa dediler ben 1.80 olmak istiyorum bu benim en büyük hayalim lütfen bana yardımcı olun

    Cevapla
  121. emo

    sevgilli doktorlar ben 15 yasinda genc bir kizim ve boyum 1.65 idi suanda bir santim uzadigim icin boyum 1.66 sence 20 ye kadar uzaya billir miyim bunun basket boll oynarsam da yariri olur mu

    Cevapla
  122. Kadir

    Selam Ben 18 yaşındayım 168 cm boyundayım yaklaşık 7-8 cm daha uzamak isityorum lütfen yardımcı olun Teşekürler..

    Cevapla

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir